Vars är miljonen?

Kom på att jag vill ha en ny säng.
En större.
Pratade med mamma om det och hon sa "Du har ju en bra säng, räcker väl gott när man sover själv"

DAH.

Vet väl jag också, men tanken är väl fan inte att jag ska sova själv hela tiden ;-)



Och sen en sak. Helt sjukt, helt sjukt.

Jag tänkte på en grej, som jag aldrig tänkt på förut. Och den grejen har heller aldrig hänt mig.
Men BARA för att jag tänkte på det, så händer det idag, någon dag efter jag tänkt på det.

Det är ingen större deal, och inget roligt.

Verkar hur som helst bara funka när det gäller sådana saker, inte när jag plötsligt får en tanke på att jag aldrig vunnit den där miljonen på de där jävla Trisslotterna...!


Kommentarer
Postat av: Livan

Som jag och Loella prata om "plötligt händer det, det är bara de tråkiga sakerna som plötsligt händer, typ Plötsligt halkade jag ut ur bussen eller Plötsligt sprack brallorna eller plötsligt sket en fiskmås på mig"



Men du, jag blir ju nyfiken endå.. vad var det som hände?

2010-06-05 @ 09:31:33
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha.. detta trodde jag ALDRIG! ;) ..men du ska se, snart är du lika fast som oss alla andra :P



Btw. köp fina saker, en stor säng och förbered dig på att stanna länge med oss! Puss

2010-06-05 @ 20:34:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Annelie

Liv, det har med jobbet att göra, vet inte om jag vill gå in på detaljer här ;)



Frida, jag veeet. Trodde inte jag heller. Men är kul :)

2010-06-05 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0