Min lägenhet.


Im Back. In my apartment. Efter att ha bott hos Evelina sen januari (tänk att hon stått ut!!!) så är jag nu tillbaka i min lilla lya. Känns som det var igår jag hyrde ut den, och åkte till Argentina. Dock känns tiden i Argentina som ljusår sedan.

Damn.

Saknar det landet.


Men i alla fall, så känns det bra att vara tillbaka i lägenheten. Dock lite eko-känsla och inte en enda blomma. Så gick till Ica och köpte en kruka och en blomma. Sängen och tv:n kommer till veckan.

Frågan är nu, hur länge kommer jag stanna kvar den här gången? Vill egentligen köpa massa fina saker och inreda bättre, men känns inte som någon idé om jag ändå inte bli långvarig...!



BTW, varför kryllar denna stad av bara massa söta pojkar? POJKAR! Vet inte hur många gånger vi sagt "tänk om han var 5 år äldre"


Kommentarer
Postat av: Fanny

Du kan göra det enkelt med att köpa nya gardiner och sånt där ju.. ;)



Haha men tänk så mycket fina studentPOJKAR det kommer krylla av i Stockholm ;)

2010-06-04 @ 01:47:44
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Nog kan du göra fint trots att du inte vet vad du ska göra sen. Det e lugnt!

2010-06-04 @ 13:28:17
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Pippi

Joooooo. Ni har väl rätt. Mattan blev iaf fin :)

2010-06-05 @ 02:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0