Bebis!

I går fick jag vara barnvakt åt Ralf, Livs 5 månaders gamla baby, i några timmar. Oj så trevligt det var. Vi gick runt på stan och han var så glad och snäll. Men det var rätt lagom dos av baby kände när jag överlämnade honom =P Men mys var det!



Ralf & Jag




Blev jobb hela helgen, därför det är kaos igen (!!!) ... Inte sett eller läst något om det kungliga bröllopet, men hade ju med datorn till jobbet, så blev lite nyfiken och kikade. Var fint. Gillar Victoria, dock ingen uppfattning om Daniel...!


Kaos på jobbet = massa jobb = långtråkigt = pengar = RESA???
Sjukt sugen på backpacking igen. Säger ju det, Once you pop... Det går inte att få nog. Omöjligt. Det är bara synd att det är 100 saker jag vill göra, och kan inte bestämma mig...!!!

Sovmorgon en timma i morgon... men sovtajm nu I believe, så man inte är zombie imorgon igen...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0