På jobbet.

This baby know his moves...!




Efter sjukt mycket jobb och resan till Sthlm, då det blivit väldigt lite sova, så sov jag 13 timmar igår natt. Vaknade upp vimmelkantig, men var nog lite behövligt...!

Flängt runt på stan idag, och en lunch på Mat&prat med Liv och Fanny. High quality!
Sitter nu på jobbet med Fanny, och tidsoptimister som vi båda är, tänkte vi att vi hade gott om tid att beställa sushi och hämta min bil. Kom försent till jobbet såklart...! Rally ut hit, och på vägen tutade vi på Liv. Såg du oss? ;-)



Jag är jävligt bra på att inte döma andra människor, och jag blir så arg när folk gör det. Utan att veta så sitter de och antar och spekulerar om saker. Och då blir det nästan så att jag sitter och försvara personen, även fast jag inte vet heller, men gillar inte när folk sitter och snackar skit sådär!!!


Nu ska vi snart slänga i oss lite sushi...MUMS!

Kommentarer
Postat av: Livan

Jo fan, jag vinka när ni susa förbi... :D

2010-06-17 @ 19:36:35
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0