Full rulle...!

Pust och stön, klarade av de där sex nätterna. Rätt galant. Åkte sen upp till Risudden, shoppade lite på Ikea, sen tillbaka med mamma till Luleå.
Gjorde som rekommenderat och har nu faktiskt shoppat lite och finjusterat i lägenheten. Very nice.


Förresten, hur uttalar ni Kaviar? Kaviar eller Kaviaaaar?


I vissa lägen skulle jag bli jätteglad av att bli kallad ögongodis. Vem skulle inte det?
Men när gubben på mattaffären sa till B, att han har så fina flickor att titta på, värsta ögongodisen, så tänkte jag bara 'Uhhhgg' Tur att man aldrig fått den känslan på jobbet...! För det är ju inte direkt så det ska va...även fast...ja...vi alla är jävligt snygga som jobbar där, haha! :-)


Shit pompa, ROADTRIP till Stockholm i morgon med Fanny. Kommer väl dock vara monsunregn med den turen vi har...!!! Hur som haver, så ska det bli jättekul!
Slutkörd efter allt flängade med mor, så har inte idas packa än, och jobbar fm i morgon...men men, jag och sista-minuten-göra går hand i hand =P


Kommentarer
Postat av: Livan

Jajjustja! Ha det så roligt ni två. Och nää, tänk inte på mig ;)

2010-06-09 @ 22:56:02
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Fanny

Kaviaaaar!

2010-06-15 @ 00:09:14
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0