Roadtripen till Stockholm.

Ja jisses...! Vilken roadtrip det blev...! Vi har haft det underbart kul.
Jag har bara bilat ner till Stockholm en gång tidigare...och då körde jag typ två timmar. Så visste inte hur det skulle gå, men gick verkligen över förväntan...! Var riktigt kul att köra...!

Lägenheten på skitbra läge och Fannys polare Ilir tog med oss på jättebra uteställen. Södra teatern, Solidaritet och Berns + nå ställe till.

Å jag frågar mig själv igen; Vad fan gör man i Luleå? No hay nada aqui...!

Underbart att gå från ett hak till ett annat, and damn, finns många godingar där nere jämfört med här...!



Fanny är rätt bra på ljudeffekter, så jag har hoppat till en och annan gång när hon kört.
"WHOOOAAAAHH!! Faaan, Pippi hjälp, tog fel avfart!" Och jag mer död än levande, säger "gör en u-sväng häääär"
Blev fan inte rätt det heller, så på hemvägen, när vi var trötta som fan, blev det lite mycket snurr snurr.


Tog en sväng till Gamla stan, hittade en mysigt fik och satt där och gick igenom nattens bilder. OMG. Men det är kamerans fel...! Nån inställning som gör att man ser koko ut :-)


Å tacka vet jag 7/11! ;-)


Sen skickade Fanny detta klipp till mig för någon vecka sen. Sedan ser vi han på tunnelbanan, sen hamnar vi i butiken han jobbar i. Först ingenstans sen överallt


 

 

Tur att man är så rik, för man lever inte billigt där, när man är över en helg...!
Snart går flyttlasset...! ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja snart går flyttlasset! En sak i taget... ;)

2010-06-15 @ 00:27:32
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0