Frog dance day.

Då var 18 timmar av 19 avklarade denna dag på jobbet. Pust.
5 timmars vila mellan passen, och blev då lite vettigt midsommarfirande. Eftersom jag hade planerat att inte göra något alls, blev det riktigt trevligt med god mat och mysigt folk...!


Midsommar. Frog dance day. Folk som inte är från Sverige tycker vi har ett konstigt beteende vad gäller firandet och dansandet runt stången. Okej. Det är rätt löjliga rörelser, men jag tycker det är hur charmigt som helst. Men undrar när jag sist dansade runt en stång på midsommarafton nykter...?!



Kul när bara vuxna leker på runt stången.



Alltså. Sjukt sugen på utveckling. Vad som helst typ. Något som går att kombinera med jobb, för pengarna är jag minst lika sugen på...! Har hittat massa intressanta kurser så jaaaaaaaaa...dock försent för en jag verkligen hade velat gå, men gäller att få fingrarna ur arslet någon gång bara...! =)

Nä shit allså, sängen är så sjukt välkommen nu...! Orkar inte tänka mer, men hoppas alla har haft en bra midsommar. Och inte ett ord om att det har vänt nu och blir mörkare och mörkare, vi har faktiskt hela sommaren kvar. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0