Effektiv?


Gick upp tidigt idag för att inte sova bort hela dagen, utan få saker gjort.

Har suttit i morgonrock sen dess och undvikit att ens titta det som ligger utspritt på golvet.
Nämligen ett Ikea-bord som ska skruvas ihop. Det gåååååår inte att få ner skruvarna i hålen...!!


Por favor, ayudame!!!!!!!!!!!

Nåväl.

Var hos mina föräldrar igår. Wonderful...! Passade på att sola lite. Finns det något fulare än fula bikinilinjer...? Mina blev rätt udda, så nu måste jag sola bort dem också...

...eller bara blekna bort, eftersom det mestadels är skitväder...!


Förresten, tror jag att Argentina kommer vinna World cup!! på lördag möter dom Tyskland och jag jobbar...!!! Hoppas att karln har rätt kanal på..!!!


Shit, nu var klockan mycket, ska till Åsa och spela Wii. Sen fika på stan med Fanny...!


(Vill ha en kram)







Kommentarer
Postat av: Fanny

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!



haha :)

2010-06-30 @ 20:20:08
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

KRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2010-07-01 @ 01:07:15
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0