Bra dag i sommarvärmen.

Jag och Fanny var på biblioteket igår. Hon skulle låna en bok. Jag gick runt och kikade och hamnade på den Latinamerikanska delen, konstigt nog =P

Har börjat känna av lite trisetess i hjärnverksamheten, så då kom jag för mig att låna spanska grammatikböcker. Så nu ska det bättras på lite på den fronten...! sisi, tengo que mejorar mi español..!

Sen lånade jag även en bok som heter Latinamerikanska ikoner, där hon skriver om Fidel, Che, Evita och några till. Superintressant är det...!


Vi har även startat värsta planerna. Någon som blir förvånad om jag säger att det är en resa!??
Att backpacka är  bland det roligaste jag har gjort. Att få se så mycket och leva in i en annan kultur är underbart kul. Hela backpacking-livet är så fascinerande. Att bo på hostel, bara ta dagen som den kommer, åka på sightseeing och träffa människor från hela världen som älskar att göra samma som en själv... wow...so wonderful...!


Jag, Steve och Emma i Cuzco, Peru

 


Lake Titicaca, mellan Peru och Bolivia. Folket levde på dessa
konstgjorda öar av halm.

 


Saltöknen i Bolivia.

 


På en restaurang i Cuzco.

 


Idag var en mycket trevlig dag :-) bland annat chillat på floraskulle med trevligt sällskap...!

Imorgon blir förhoppsningsvis ännu bättre. LÅT MOLNEN FÅ VARA OSYNLIGA IMORGON OCKSÅ...! Allt blir roligare med bra väder =P


Too bad that you're someone else's dream come true...!

Kommentarer
Postat av: Livan

ingen aning.. Jag brukar ju som ändå kunna få någon slags känla om ålder, kön och ibland mer tydliga saker.... men nu har jag ingen aning.. skumt

2010-07-09 @ 13:33:08
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0