Lill-Lördag

Onsdagar is the shit. I alla fall på somrarna.

Trött som få efter nattjobb, men vissa saker går faktiskt före sömn...! =P
Men jag och Fanny drog en stund till Gultza och solade. Cyklade för första gången denna sommar, lite utav en skandal att det inte blivit mer. Grymt mysigt att cykla...!


Cider och vin med glatt folk, återigen på Gultza. Och så spelade vi The most stupidest but best drunk game ever made =P

Sedan Båten. Och alltid är det någon som ska va värst. Var iaf inte jag =P

Max var tänkt men för mycket folk, så vi bestämde att vi åker till Fanny och äter.

Jag: Men vadååårå, vad har du och äta?
Fanny: Sådana där mackor som är runda.
Jag: ööh, Pain riche??
Fanny: Eh va? Nae, sådana där runda.
Jag: Jamen Pain riche!?
Fanny: Nae sådana runda från Norrland, du veeeet?
Jag: öhhhh nja?

Sen kom vi hem och då tar hon fram sitt bröd, som var vanliga fyrkantiga bröd som körs i brödrosten =P
Smak av Norrland, yeah right ;)
Inte för att pain riche är speciellt runda heller...

Nu är det färdigjobbat för idag, hem och sova...!








Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHA!! Alltså, jag trodde jag hade polarbröd hemma men icke!

2010-07-15 @ 23:46:00
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0