Skola...!

Då blir det flytt om drygt 3 veckor...!
Till Linköping.

De ringde i veckan och sa att en har hoppat av och frågade om jag fortfarande var intresserad.

Shit pompa, svarade jag.

Hade som räknat bort det eftersom ansökan var sen in och jag bara var reserv, och sen planerat så vackert det kommande året.
Men nu känns det jättekul, verkligen...!

Globalkurs - Tanzania heter den. Är ett skolår och kommer handla om internationella relationer, mänskliga rättigheter och hållbar utveckling.
Är på folkhögskolan där och jag kommer bo på deras typ internat. Sedan efter jul är det 10 veckors fältstudie i Tanzania.

Så jag hoppas detta kommer blir bra. Känns som det...!

Shit shit shit...!!!  =) =) =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi får utbyta historier när vi kommer hem igen ! Du kommer trivas som fisken du är, i vattnet :)

2010-07-31 @ 06:46:44
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Livan

Grattis igen Annelie Det kommer bli skit bra det där!

2010-07-31 @ 21:04:05
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Anali

men fan vad spännande!! lycka till, lilla vän!

2010-08-17 @ 14:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0